Ești proprietar?

Serviciile unui agent imobiliar sunt absolut necesare, cand timpul tau este unul limitat, iar dorinta de a vinde este una mare.

Amira House poate fi in egala masura agentul dvs. de marketing online, cat si agentul, reprezentantul dvs. de vanzari pentru a obtine cel mai bun pret posibil, in cel mai scurt timp iar pentru asta va oferim urmatoarele:

Furnizarea de date comparabile, actuale si viitoare disponibile pentru a ,,pretui'' proprietatea in mod precis si inteligent.

Va informam cu privire la organizarea si prezentarea proprietatii.

Verificarea documentelor și vizionarea proprietății.

Pregătirea unei prezentări profesionale (poze, detalii tehnice etc.)

Asistență în obținerea documentelor care lipsesc.

Pregătirea unui plan de marketing corespunzător, care să plaseze proprietatea pe site-urile de calitate și alte baze de date cu acces direct la investitori.

Feedback dupa fiecare vizionare cu client (in lipsa proprietarului potentialii cumparatorii vor fi mai deschisi si vor spune exact ce gandesc).

Fotografii, video de inalta calitate iar acest aspect poate evidentia proprietatea dvs fata de celelalte.

De ce sa pierzi bani cu deplasarile pana la locul in care se afla proprietatea, cand poti preda cheile agentului, care se va ocupa de prezentarea proprietatii (pe baza de proces verbal).

Obtinerea unui extras CF de informare daca este cazul.

In cazul in care nu detineti un certificat de performanta energetica (necesar vanzarii, valabil 10 ani de la emitere) va vom oferi certificatul energetic gratuit.

Vom califica potentialii cumparatori incercand sa fim cat mai eficienti cu timpul dvs, vom negocia interesul dvs. si va vom informa cu fiecare pas din procesul de vanzare.

Intocmirea unei liste cu toate actele necesare pentru vanzare.

Propunerea proprietatii dumneavoastra, clientilor existenti deja in baza de date ai firmei, cu care ne-am intalnit cel putin o data si le cunoastem nevoile, dar si bugetul pe care sunt dispusi sa il investeasca in noua lor proprietate.

Verificam situatia juridica a imobilului.

Revizuirea termenilor contractului pentru a proteja interesele dumneavoastră.

In cazul in care se doreste incheierea unui antecontract de vanzare-cumparare, agentia va elabora si redacta acest act in conditiile stabilite de comun acord de beneficiar si potentialul cumparator.

Serviciul de intermediere imobiliara are loc in baza unui contract de intermediere imobiliara pentru vanzare sau inchiriere, incheiat intre propriatar si agentie. In cazul in care agentia identifica un cumparator care accepta si cumpara oferta acestuia, beneficiarul va plati agentiei comisionul in cuantumul prevazut in contract.

Consultanta imobiliara

Consultanta imobiliara

Agentia Imobiliarea Amira House vă propune un pachet de servicii complexe, utile atât personelor fizice cât şi celor juridice. Astfel, în funcţie de necesităţile dumneavoastră, vă putem oferi:

Consultanţă în tranzacţii imobiliare - echipa noastră de agenţi imobiliari oferă soluţii complete privind vânzarea sau închirierea tuturor tipurilor de imobile (case, vile, apartamente, spaţii comerciale, spaţii de birouri, spaţii industriale, terenuri). Alocăm resurse adecvate pentru fiecare proprietate, în aşa fel încât tranzacţia să se desfăşoare cu succes.


Rapoarte de piaţă/analiză imobiliară – credem că o investiţie profitabilă este rezultatul unei cercetări valide a pieţei imobiliare prezente dar şi viitoare. Din acest motiv, suntem într-o permanentă analiză a evenimentelor imobiliare, deţinem un portofoliu bogat de oferte şi dăm dovadă de expertiza necesară în estimarea corectă a valorii de piaţă a proprietăţilor imobiliare, respectiv, a tendinţelor de regres sau evoluţie a pieţei.

Consultanţă în managementul investiţiilor - se adresează atât investitorilor autohtoni, cât şi celor din străinătate care vor să abordeze anumite sectoare ale pieţei imobiliare din România. Include activităţi precum: estimarea taxelor aferente tranzacţiilor, analizele de risc investiţional, planificarea strategică, asistenţa în negociere, identificarea de soluţii financiare, asistenţa post-investiţie.

Coordonare juridică - pentru ca orice tranzacţie în domeniul imobiliar (vânzare/cumpărare sau închiriere) să fie rentabilă, este absolut necesară aplicarea unor soluţii juridice adecvate. De aceea, cunoscând legislaţia imobiliară în vigoare, întotdeauna gândim soluţii avantajoase pentru ca demersurile juridice, să păstreze un raport optim între timpul şi costurile de realizare.

Auditare termică şi energetică – înainte de a lua decizia finală în privinţa achiziţionării sau închirierii unei proprietăţi imobiliare, fie că este vorba despre un apartament sau o clădire, fiecare client este interesat de consumul real de energie necesară asigurării unui confort termic adecvat. Această atitudine exprimă o curiozitate naturală, obişnuită, ce reflectă nevoia de a estima corect, cheltuielile lunare de întreţinere, implicit costul confortului mult dorit. Importanţa performanţei energetice a clădirilor este întărită prin lege. Astfel, proprietarul care doreşte să vândă/închirieze sau să intabuleze o proprietate, este obligat în baza legii 372/2005 să deţină Certificatul Energetic al acesteia. Prin intermediul partenerilor noştri, puteţi beneficia de servicii de calitate în scopul obţinerii certificatelor energetice.

Certificate energetice

Certificate energetice

Amira House vă ajută sa obțineți un certificat energeticRapid si Ieftin în maxim 24 de ore. Vă asigurăm de tot profesionalismul nostru pentru realizarea unui certificat energetic corect întocmit fără a mai fi nevoie să te deplasezi. Astfel câștigi timp, beneficiezi de prețuri reduse ca și client Amira House și de calitatea serviciilor oferite de colaboratorii nostri.

Avem nevoie doar de o copie după buletinul proprietarului, CF-ul și schița proprietății, iar noi vom trimite la dumneavoastra acasă un auditor energetic pentru realizarea unei evaluări a imobilului.

NIMIC MAI SIMPLU !

Ce este certificatul de performanță energetică?

Prin certificat de performanță energetică se ințelege documentul oficial, elaborat de către un auditor energetic pentru clădiri, atestat de către organismele acreditate, care prezintă, într-un mod sintetic si standardizat performanța energetică a clădirii sau apartamentului.

Certificatul de performanță energetică va indica consumurile normate, in KWh/mp/an, pentru "încălzire", "apă caldă menajeră", "iluminat", "climatizare" și "ventilare" și va incadra imobilul / apartamentul intr-o clasă energetică. Aceste consumuri se vor calcula după un algoritm stabilit de catre o metodologie și vor ține cont de elemente precum starea imobilului, vechime, arhitectura, materiale utilizate, zona climatică, etc; în urma acestui calcul, imobilul va fi încadrat într-o clasă energetică și i se va atribui o notă energetică.


Când trebuie să solicitați un certificat de performanță energetică

La 1 ianuarie 2011 a intrat in vigoare legea 372/2005, ce transpune Directiva 2002/91/CE a Parlamentului European. Această lege impune intocmirea unui certificat de performanță energetică în următoarele situații:

  • La orice tranzacție imobiliară (contract de vanzare/cumpărare a unui imobil/apartament)
  • în cazul unui contract de închiriere a unui imobil/apartament;
  • La recepția finală a unei construcții noi;


    
    
    Reprezentarea Exclusivă! Prezentare servicii si avantajele ei!

Reprezentarea Exclusivă! 

Prezentare servicii si avantajele ei!

RELAȚIA DE REPREZENTARE EXCLUSIVĂ

Agentii imobiliari în Reprezentare Exclusivă lucrează cu clienții lor în baza unei relații contractuale formată între client și agenția imobiliară la care agentul este afiliat.

Astfel, agenții și agențiile imobiliare sunt obligate contractual să protejeze și să promoveze interesele clienților ca și când ar fi propriile interese, și să pună interesul clienților mai presus decât cel al oricărei alte persoane. Acest cadru poate fi considerat unul similar cu o relație dintre un avocat și clientul său.

Într-o tranzacție imobiliară, cumpărătorul și vânzătorul pot fi reprezentați fiecare de câte o agenție imobiliară, la fel cum într-un proces juridic ambele părți pot fi reprezentate de câte un avocat.

In acest caz de reprezentare EXCLUSIVA CLIENTUL o sa plateasca agentia imobiliara in baza contractului agreat de ambele parti.

Avantajele unei Exclusivitati:

https://www.imopedia.ro/stiri-imobiliare/video-top-10-avantaje-ale-reprezentarii-exclusive-in-tranzactiile-imobiliare-25100

-promovarea cu comison 0 % la cumparare, astfel eliminam un factor de stres din partea cumparatorilor si acestia se vor concentra pe oferirea unui pret bun, stiind ca nu mai au comisIon catre Agentie

-indicarea exacta a locatie; cladirea va ajuta enorm in mobilizarea clientilor sa vina sa vada proprietatea;

-va alegeti astfel un agent unic care va negocia in interesul dumneavoastra si care va va reprezenta in fata tuturor Agentiilor din Cluj Napoca si a cumparatorilor;

Totodata ne obligam sa cedam jumate + TVA din comisionul total + TVA stabilit de comun acord, catre orice alta Agentie care aduce clientul cumparator;

-oferta va fi inclusa intr-un Modul de colaborare si ea va ajunge la toate Agentiile din Cluj Napoca;

-vom aduce pe cheltuiala noastra un fotograf profesionist care va face alte imagini iar noi vom investi in promovarae pe 9 siteuri de specialitate, alaturi de Campanii pe Imobiliare.ro, Facebook sau Google.

În cazul reprezentarii în exclusivitate, agentul responsabil se angajează:

• Să evalueze corect proprietatea şi să vă consilieze asupra preţurilor din zonă pe baza experienţei acestuia;

• Să investească în creşterea vizibilităţii proprietăţii;

• Să acorde o atenţie sporită caracteristicilor proprietăţii şi să o cunoască foarte bine pentru a o putea prezenta în detaliu clienţilor, insistând pe avantajele acesteia;

• Să vă informeze după fiecare vizionare cu client, să fie obiectiv şi să vă transmită un feed-back pozitiv sau negativ care va ajuta la poziţionarea prorietăţii în piaţă;

• Să vă pună la dispoziţie lunar rapoarte privind eficienţa promovării; proprietăţii pe site-urile partenere şi evoluţia acesteia pe parcursul promovării;

• Să negocieze în interesul dumneavoastră ;

• Să vă informeze continuu asupra: stadiului promovării, numărului de vizite pe internet, proprietăţilor similare apărute pe piaţă;

• Să trateze cu prioritate proprietatea dumneavoastră;

Pregătirea proprietății pentru vânzare

Prima impresie contează! Pregătirea profesionistă a unei proprietăți pentru vânzare poate face o diferență uriașă cu privire la prețul pe care un compărător este dispus să îl plătească.

  • Suntem aici pentru a înțelege motivele din spatele vânzării
  • Oferim sfaturi privind măsurile ce trebuie luate pentru a crește valoarea proprietății
  • Elaborăm cele mai bune strategii specifice circumstanțelor dumneavoastră
  • Vă ajutăm să determinați prețul de listare al proprietății prin intermediul unei Analize Comparative de Piață

Plan de marketing personalizat

Atragerea celei mai bune oferte pentru proprietatea dumneavoastră presupune mai mult decât listarea pe un site și așteptarea cumpărătorilor.

  • Folosirea unor fotografii de calitate nu numai că atrage atenția asupra proprietății, ci o face să pară mai atractivă. Pentru cele mai bune rezultate, vă punem la dispoziție un ”Ghid de pregătire a proprietății pentru fotografiere
  • Proprietatea va beneficia de promovare extinsă în mediul online, inclusiv pe 8 portaluri imobiliare. Ne dorim să ajungem la cât mai mulți potențiali cumpărători
  • Suntem deschiși la colaborări! Listăm proprietatea în modulul de colaborare între agenții imobiliari profesioniști pentru a beneficia de expunere sporită
  • Căutăm cele mai bune potriviri între proprietatea dumneavoastră și potențialii cumpărători existenți în piață (clienți calificați din portofoliul propriu/al agenților colaboratori)
  • Campanie de promovare targetată pe Google

  • Promovare suplimentară prin intermediul unui banner amplasat pe proprietatea dumneavoastră.

  • Promovare platită pe Facebook.

Vizionarea proprietății cu potențialii cumpărători

S-ar putea să vă iubiți casa și să aveți multe amintiri fericite asociate cu ea sau, din contra, să vă doriți să o vindeți cât mai repede. Este normal ca vânzătorii să aibă atașamente emoționale față de proprietățile lor, iar noi suntem aici să vă ajutăm.

  • Evaluăm potențialii cumpărători. Nu toate persoanele interesate să cumpere o proprietate sunt și calificate pentru asta
  • Prezentăm proprietatea în mod obiectiv
  • Vă comunicăm în permanență rezultate generate de planul de marketing, ceea ce vă va ajuta la repoziționarea prețului, cosmetizarea proprietății sau ajustarea termenilor de vânzare
  • Vă informăm în timp real despre primirea ofertelor pentru proprietate și le evaluăm împreună

Încheierea vânzării

De cele mai multe ori, cel mai important aspect în vânzarea unei proprietăți este obținerea celui mai bun preț. Oferta de cumpărare este modul în care potențialii cumpărători vă transimit că sunt interesați de proprietatea dumneavoastră.

  • Vă vom sfătui cu privire la strategii adecvate de contraofertă pentru a obține cele mai bune rezultate
  • Acordăm asistență și consiliere până la semnarea contractului de vânzare
  • Gestionăm eventualele conflicte și neînțelegeri care pot apărea între părți în procesul de vânzare
  • Vă protejăm interesul și poziția în negocieri și vă informăm permanent cu privire la toate aspectele care vă pot afecta sau influența deciziile.

Evaluare proprietate:

Necesare:

Site-ul nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri. Vezi cookie-urile

Statistică:

Strângem statistici anonime despre voi, vizitatorii unici, pentru a vă îmbunătăți experiența dumneavoastră. Vezi cookie-urile

Marketing:

Pentru a ne promova mai eficient serviciile noastre, folosim cookies pentru a vă identifica și a vă oferi proprietăți și servicii personalizate. Vezi cookie-urile

Acest site folosește cookies, află detalii. Pentru a-ți oferi un serviciu mai calitativ, te rugăm să bifezi toate opțiunile: